Eğitim Detayları
Üst Düzey Yönetici Asistanı resmi ve özel kurumlarda yöneticilerin iş yükünü hafifletmek, randevuları düzenlemek, iş yerine gelen misafirleri kabul etmek, resmi yazılar yazabilmek gibi birçok görevle ilgilenebilecek kişidir. Alınacak sertifika ile iş başvurularında sizleri çoğu kişi içinde öne çıkaracaktır. Bunun için Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Kursu alarak sizde çoğu kişi içinde öne çıkabileceksiniz. Yönetici Asistanı Kursu ile; katılım sağlayan kişilerin bilgi ve becerilerini geliştirerek, daha profesyonel bir mesleki yaklaşımla performanslarını maksimum hale getirme ve iş hayatlarında yeni imkanlar açma şansına sahip olacaklardır. Alınan eğitimler sonunda geliştirdikleri kişisel performanslarını başarılı biçimde çalıştıkları ya da çalışacakları kurumun vizyon ve hedefleriyle uyumlu hale gelecek olan öğrencilerimiz, yükselmek istedikleri kariyerlerinde daha başarılı, kendinden emin adımlar atacaklardır.
- Sekreterlik ve Yönetici Asistanlığı Kavramları ve Farkları
- Yönetici Asistanında Bulunması Gereken Yetkinlikler
- Yönetici ile Aynı Perspektiften Bakmak
- Yönetici Asistanının Yönetimsel Görevleri
- Yönetim Fonksiyonları
- Planlamanın Önemi
- Planlama ve Kişisel Organizasyon / Düzen
- Organizasyon, Koordinasyon, Yöneltme ve Denetim Fonksiyonları
- Yönetici Asistanının Organizasyonel Görevleri
- Yönetici Asistanının Telefonla İletişimi
- Yönetici Asistanlığı ve İletişim
- letişimde Karşımıza Çıkabilecek Engeller
- İletişim Engellerini Aşma Yöntemleri
- Yönetici Asistanının Zaman Yönetimi Ve Planlama
.
Üst Düzey Yönetici Asistanlığı derslerinize size verilen öğrenci panelinden ulaşarak alabilirsiniz. Video ve Dökümanlara dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerden sınırsız tekrar şeklinde erişim sağlayabilirsiniz.
2 Aylık eğitimin sonunda , yapılacak olan online sınava katılarak başarı sağladığınız taktirde, sertifikanız adınıza düzenlenerek adresinize kargo yolu ile gönderilir.
- İş hayatında sağlıklı ve etkili iletişim kurabilme ve sürdürme
- Mesleği ile ilgili gelişmeleri izlemek ve kendini kişisel olarak sürekli geliştirmek
- İşletme, finansman, pazarlama, reklam, satış, işi hukuku, kariyer gelişimi ve iş kurma becerileri kazanmak
- Çevreye karşı duyarlı olmak ve çevreyi korumak
- Mesleğin ait olduğu alandaki temel bilgi ve becerileri kazanabilecektir.
- Alanın gerektirdiği temel yeterliliklere sahip olabileceklerdir.
- Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecektir.
- Mesleğin gerektirdiği özel mesleki yeterlilikleri kazanabilecektir.
.
- Kendini bu alanda geliştirmek isteyen ve eğitime ilgi duyan herkes
- Eğitimlerimizde Gazilerimize ve Şehit Yakınlarına indirimler uygulanmaktadır.
Eğitiminiz kayıt olduktan sonra uzaktan online olarak 2 ay sürmektedir. Size özel açılan panelinizden eğitimleri tamamlayarak ve yapılacak olan online sınavda başarı sağlayarak sertifika almaya hak kazanırsınız.